Gmina Rudnik informuje, że osoby zainteresowane scalaniem gruntów mogą w dalszym ciągu składać wnioski dot. Scalania gruntów do Starosty Raciborskiego, bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Raciborzu, bądź za pośrednictwem Wójta Gminy Rudnik.
Obecnie Beskidzkie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Żywcu opracowuje Założenia do projektu scalenia gruntów oraz Studium środowiskowe wraz z oceną wpływu projektu na środowisko dla obrębów: Rudnik, Strzybnik i Szonowice, które jest niezbędne w celu złożenia wniosku o dofinansowanie scalania gruntów.
Natomiast o przystąpieniu do scalania gruntów będzie decydowała ilość złożonych wniosków przez mieszkańców, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich mieszkańców do składania wniosków. W ramach procedury scalania gruntów Starostwo Powiatowe może pozyskać znaczne kwoty na remonty dróg dojazdowych do pól, czyszczenia rowów itp. w kwotach:
– około 7,9 mln zł dla Rudniku
– około 5,6 mln zł dla Szonowic
– około 4,2 mln zł dla Strzybnika.
W związku z powyższym ponownie zachęcamy mieszkańców gminy oraz wszystkie zainteresowane osoby, będące właścicielami gruntów na terenie miejscowości Rudnik, Strzybnik i Szonowice do składania wniosków dot. scalenia gruntów do Starosty Raciborskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Rudnik. Wnioski można składać w pokoju nr 7 na parterze w godz. pracy urzędu. Wnioski mogą składać wszyscy właściciele/ współwłaściciele gruntów, niezależnie od tego czy są właścicielami gruntów rolnych czy budowlanych oraz niezależnie od powierzchni posiadanego gruntu. W przypadku współwłasności gruntu wnioski muszą zostać podpisane przez wszystkich współwłaścicieli nieruchomości. Prosimy o składanie wniosków dla każdego obrębu/ miejscowości oddzielnie. Druk wniosku udostępniono poniżej.
Druk wniosku do pobrania: pobierz