Koła gospodyń wiejskich mogą składać wnioski o pomoc

Rok 2020 jest trzecim z rzędu, w którym koła gospodyń wiejskich mogą ubiegać się w ARiMR o dotację na swoją działalność.  Nabór wniosków rozpoczął się 5 czerwca  2020 r. i potrwa do 30 września 2020 r., chyba że wcześniej wyczerpana zostanie tegoroczna pula środków przewidziana na ten cel, która wynosi 40 mln zł. O pomoc można ubiegać się w biurach powiatowych Agencji.

By sięgnąć po wsparcie z ARiMR, które jest finansowane z budżetu państwa, koło musi być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich. Teraz figuruje w nim 9124 organizacji tego typu. Najwięcej w województwach wielkopolskim – 1380 kół, lubelskim – 1182 i mazowieckim – 1173. Wysokość pomocy dla koła uzależniona jest od liczby jego członków. I wynosi: 3 tys. zł – dla koła liczącego nie więcej niż 30 członków, 4 tys. zł – jeśli koło liczy od 31 do 75 członków
i 5 tys. zł  – w przypadku, gdy koło tworzy ponad 75 osób.
Koła gospodyń wiejskich, które chcą działać w oparciu o ustawę nadającą im osobowość prawną, umożliwiającą prowadzenie działalności gospodarczej i dostęp do państwowych dotacji, mogą powstawać nie tylko na wsiach. Mogą być one być tworzone również w miastach liczących do 5 tys. mieszkańców, a także na terenie sołectw położonych w granicach miast.

–  Z roku na rok program wsparcia dla KGW cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza wzrost liczby kół, które wnioskują o pomoc.  W 2018 r. ze wsparcia skorzystało ponad 4,8 tys. kół, które otrzymały łącznie ok. 16,3 mln zł.  Rok później pomoc w kwocie 29,7 mln zł trafiła już do blisko 8,6 tys. kół.  – Cieszę się, że ARiMR może współpracować z kołami gospodyń wiejskich, które odgrywają ważną rolę w aktywizowaniu lokalnych społeczności, integrowaniu mieszkańców, budowaniu wspólnoty,
jak i kultywowaniu polskich tradycji  – mówi Tomasz Nowakowski, Prezes Agencji Restrukturyzacji
i Modernizacji Rolnictwa.    

Szczegółowe informacje można otrzymać w placówkach ARiMR, pod numerem bezpłatnej infolinii
800 380 084 oraz na stronie internetowej
www.arimr.gov.pl.

Informacje Śląskiego Oddziału Regionalnej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Wspólne działanie warte jest nawet 100 tys. euro rocznie – wsparcie grup producentów rolnych i organizacji producentów.

Nawet 100 tys. euro rocznie może otrzymać uznana przez ARiMR grupa producentów rolnych lub organizacja producentów. 19 czerwca rusza 7. nabór wniosków w ramach działania 9 – „Tworzenie grup producentów i organizacji producentów” finansowanego z budżetu PROW 2014-2020. Wnioski będą przyjmowały oddziały regionalne ARiMR. Ostatnim dniem na ich złożenie będzie 17 sierpnia 2020 r.

Za niespełna trzy tygodnie – 19 czerwca, rozpocznie się 7. w ramach
PROW 2014-2020 nabór wniosków o przyznanie pomocy na tworzenie grup producentów
i organizacji producentów rolnych.
Warto pamiętać, że taka forma zrzeszania ułatwia negocjacje cenowe – dotyczy to zarówno sprzedaży produktów, jak i zakupu środków
do produkcji.

Podmioty zainteresowane tą formą współpracy będą mogły składać wnioski w oddziałach ARiMR do 17 sierpnia.

Kto może złożyć wniosek o wsparcie?

Program skierowany jest do nowych grup producentów rolnych uznanych od 1 czerwca 2019 r. na podstawie ustawy z 15 września 2000 r. o grupach producentów rolnych i ich związkach. Grupy te muszą składać się z osób fizycznych, prowadzących działalność jako mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwo.

O dofinansowanie mogą starać się również organizacje producentów uznane na podstawie przepisów ustawy z 11 marca 2004 r. o organizacji niektórych rynków rolnych albo ustawy
z 20 kwietnia 2004 r.
o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych.

Wsparcia nie może otrzymać podmiot zrzeszający producentów drobiu, wyrobów z mięsa drobiowego i jego podrobów oraz owoców i warzyw.

Jak to działa?

W pierwszej kolejności podmiot zrzeszający rolników, musi uzyskać osobowość prawną,
wraz z rejestracją w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców.

Kolejnym krokiem jest złożenie wniosku o uznanie za grupę producentów rolnych lub
za organizację producentów wraz z planem biznesowym do dyrektora oddziału regionalnego ARiMR. Od daty uznania grupa producentów rolnych / organizacja producentów
jest zobowiązana do realizacji zatwierdzonego planu biznesowego.

Natomiast po uzyskaniu uznania grupa producentów rolnych / organizacja producentów może złożyć wniosek o przyznanie pomocy finansowej do oddziału regionalnego ARiMR w terminie trwania naboru wniosków.

Złożone wnioski poddawane są ocenie punktowej. Liczba uzyskanych punktów decyduje
o kolejności przyznania pomocy.

Dofinansowanie przyznawane jest w formie rocznych płatności przez okres pierwszych 5 lat następujących po dacie, w której grupa producentów rolnych lub organizacja producentów została uznana.

Wsparcie stanowi procentowy ryczałt od wartości przychodów netto grupy producentów rolnych lub organizacji producentów i wynosi odpowiednio: w pierwszym roku – 10 proc. przychodów netto, w drugim roku – 9 proc., w trzecim – 8 proc, w czwartym roku – 7 proc.
i w piątym 6 proc.

Maksymalny limit pomocy to 100 tys. euro w każdym roku pięcioletniego okresu przyznania wsparcia.

Szczegółowe informacje można otrzymać w oddziałach regionalnych ARiMR, pod numerem bezpłatnej infolinii 800 380 084 oraz na stronie internetowej www.arimr.gov.pl.

 

Spotkanie online poddziałanie – „Restrukturyzacja małych gospodarstw”
Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, w zakresie pogłębienia wiedzy oraz potrzeby przekazania dodatkowych ważnych informacji, w dniu 4 czerwca 2020 roku zorganizował spotkanie z rolnikami – w związku z sytuacją epidemiczną odnośnie koronawirusa SARS-CoV-2 spotkanie zostało przeprowadzone online. Pracownicy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, podczas wirtualnego spotkania przybliżyli temat finansowania inwestycji w ramach poddziałania Restrukturyzacja małych gospodarstw.
W spotkaniu uczestniczyły 74 osoby. Rolnicy dzięki wykorzystaniu aplikacji Microsoft Teams, mogli również na bieżąco zadawać pytania. Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie zapraszamy na kolejne spotkania informacyjno-promocyjne obejmujące zakres naboru wniosków w ramach PROW 2014-2020.

Komunikat Archiwum Państwowego w Katowicach

Archiwum Państwowe w Katowicach uprzejmie informuje, że w związku z art. 3 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, in U. 2020 poz. 374), który dopuścił możliwość polecenia pracownikowi wykonywanie pracy, poza miejscem jej stałego wykonywania (tzw. praca zdalna), na stronie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych 

https://www.archiwa.gov.pl/pl/aktualnosci/5152-post%C4%99powanie-z-dokumentacj%C4%85-w-zwi%C4%85zku-z-wykonywaniem-pracy-zdalnej

zostały zamieszczone najważniejsze zasady postępowania z dokumentacją. Mogą one być przydatne zarówno dla pracowników jak i kierowników państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych wprowadzających pracę zdalną. Poniższe zalecenia oparte są na zapisach ogólnych Instrukcji Kancelaryjnej, która wdrożona w urzędzie pozostaje najważniejszym dokumentem w tym zakresie.

www.archiwa.gov.pl.

Dzień Dziecka w ZSP Brzeźnicy

 
      Rada Rodziców zorganizowała miłą niespodziankę wszystkim dzieciom. Przygotowała wspaniałe, kolorowe paczki dla uczniów i przedszkolaków. Dzięki zaangażowaniu mam, paczki dotarły do szkoły i każdego domu. Mamy nadzieję, że ta akcja pozostanie długo w pamięci dzieci. Uczniowie uczęszczający na zajęcia w szkole spędzili czas w miłej atmosferze, podczas różnych zadań i zabaw przygotowanych przez ich wychowawczynie.
 
 
Autor: Maria Koloch

Jubilaci – diamentowe gody i 90-cio latkowie w Gminie Rudnik

W ostatnich miesiącach nie zabrakło mieszkańców naszej gminy, którzy obchodzili ważne jubileusze m.in.:

 

90 rocznica urodzin Pani Agnieszki Gomołka z Grzegorzowic

Dnia 31 marca 2020 r. Jubileusz 90 rocznicy urodzin obchodziła Pani Agnieszka Gomołka z Grzegorzowic.
Jubilatka urodziła się i całe życie związana jest z Grzegorzowicami.
Pracowała między innymi w Roszarni w Nędzy, w Zakładach Azotowych oraz na gospodarstwie rolnym.
Doczekała syna i córki, 6 wnuków oraz 5 prawnuków.

90 rocznica urodzin Pana Władysława Wojtyczko z Dolędzina

Dnia 9 kwietnia 2020 r. Jubileusz 90 rocznicy urodzin obchodził Pan Władysław Wojtyczko z Dolędzina.
Jubilat pochodzi ze Skawicy, gdzie wychował się w wielodzietnej rodzinie (miał 6 sióstr i 3 braci).
Pracował, aż do emerytury w SHR Modzurów. Z zamiłowania od wielu lat hoduje pszczoły.
Doczekał dwóch córek i syna, 10 wnuków oraz 7 prawnuków i 4 prawnuczki.

Diamentowe Gody Państwa Adeli i Maksymiliana Foltys z Grzegorzowic.

W dniu 7 maja 2020 r. Jubileusz 60-tej rocznicy zawarcia związku małżeńskiego obchodzili Państwo Adela i Maksymilian Foltys z Grzegorzowic.
Oboje Państwo pochodzą z Grzegorzowic i znają się od dziecka. Pan Maksymilian z zawodu murarz pracował wraz z żoną na własnym gospodarstwie rolnym, a w sezonie zimowym dorabiał jako palacz.
Jest zapalonym kibicem siatkówki, piłki nożnej i skoków narciarskich. Pani Adela lubi układać puzzle, rozwiązywać krzyżówki, a w czasie Wielkanocy przepięknie zdobić jajka.
Jubilaci doczekali 4 córek, 7 wnuków oraz 4 prawnuków.

Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju związaną z koronawirusem życzenia Jubilatom złożono dopiero w ostatnim tygodniu maja zachowując odpowiednie środki bezpieczeństwa.
Wszystkim Jubilatom jeszcze raz życzymy moc zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności na dalsze lata.

XVIII zdalna sesja Rady Gminy Rudnik

Zwołuje się zdalną XVIII sesję Rady Gminy Rudnik na dzień 18 czerwca 2020r. na godz. 15.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Rudniku z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie XVIII sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

  2. Przyjęcie porządku obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy.

  4. Sprawozdania z działalności Komisji:

  • Rewizyjnej;

  • Komunalnej;

  • wspólnej Komisji.

  1. Informacja Wójta z działalności między sesjami.

  2. Debata nad raportem o stanie Gminy Rudnik za rok 2019.

  3. Przyjęcie uchwał w sprawie:

  1. udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Rudnik;

  2. zatwierdzenia sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2019;

  3. udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Rudnik za 2019r.;

  4. przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rudnik na lata 2020 – 2032;

  5. w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/145/2020 z 7 maja 2020r. w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19;

  6. zmiany uchwały Nr V/37/2019 Rady Gminy Rudnik z dnia 27 marca 2019r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębów geodezyjnych Strzybnik, Szonowice i Ponięcice na terenie gminy Rudnik;

  7. ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w granicach administracyjnych Gminy Rudnik;

  8. zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Ponięcice;

  9. przekształcenia Samorządowego Przedszkola w Rudniku;

  10. założenia Przedszkola w Szonowicach;

  11. założenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudniku;

  12. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rudnik;

  13. zmiany w budżecie gminy na rok 2020;

  14. zmiany Uchwały Nr XIII/116/2019 r. Rady Gminy Rudnik z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Raciborskiemu na realizację publicznego transportu zbiorowego;

  15. utworzenia Izby Pamięci i Tradycji Ziemi Rudnickiej,

  16. w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/115/2016 z dnia 29 czerwca 2016r. w sprawie przyjęcia „Programu oczyszczania ścieków komunalnych poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rudnik”.

  1. Interpelacje i zapytania radnych, wolne wnioski i informacje.

  2. Zakończenie obrad.

 

Ogłoszenie w sprawie dyżuru przedszkoli w czasie wakacji

Regulamin dyżuru wakacyjnego

Samorządowego Przedszkola w Rudniku
w lipcu 2020r.

§ 1

Zasady przyjęcia dzieci na dyżur wakacyjny – lipiec 2020r. określa:

  • Art. 68 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.),

  • § 4d Rozporządzenia MEN z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U. 2020 r. poz. 410 ze zm.),

  • art. 8a ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 59 ze zm.).

  • Zarządzenie Nr RZW.061.2020 Wójta Gminy Rudnik z dnia 2 czerwca 2020r.z Załącznikiem – Zasady organizacji dyżuru wakacyjnego w 2020 roku dla przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rudnik.

§ 2

Przedszkole w Rudniku będzie pełnić dyżur wakacyjny w miesiącu lipcu.

Liczba miejsc na okres wakacji – lipiec wynosi 16.

O przyjęciu dzieci będą decydowały następujące kryteria:

  1. Dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

  2. Dzieci rodziców pracujących zawodowo lub we własnym gospodarstwie rolnym

  3. Dzieci uczęszczające do danego przedszkola

  4. Kolejność zgłoszeń

W okresie dyżuru przedszkole będzie czynne w godzinach od 7 do 16.

Dyżur odbędzie się, jeżeli liczba zgłoszonych dzieci wyniesie co najmniej 7.



§ 3

Podstawą przyjęcia dziecka do przedszkola jest wniosek o przyjęcie dziecka w okresie letnim, który może być pobrany drogą elektroniczną ze strony internetowej www.gmina-rudnik.pl, na mailach danej grupy, What`s App lub bezpośrednio w przedszkolu.

§ 4

  1. Wypełniony wniosek wraz z obowiązkowymi załącznikami należy złożyć w przedszkolu w okresie od 8.06 do 23.06.2020r.

  2. Lista dzieci przyjętych na okres letni podana zostanie do publicznej wiadomości dnia 23.06.2020r.

§ 5

Na dyżur letni nie będą przyjmowane dzieci rodziców mieszkających poza Gminą Rudnik.

§6

Wnioski o przyjęcie do przedszkola na okres letni wypełnione nieprawidłowo lub niekompletnie (mylny PESEL, brak podpisu, daty itp.) z powodu niespełnienia formalnych kryteriów, nie będą rozpatrywane.

§ 7

Pozostałe zasady organizacji dyżuru letniego określa Załącznik do Zarządzenia Nr RZW.061.2020 Wójta Gminy Rudnik z dnia 2 czerwca 2020r. – Zasady organizacji dyżuru wakacyjnego w 2020 roku dla przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rudnik.

§ 8

Administratorem danych osobowych podanych we wniosku jest Samorządowe Przedszkole w Rudniku. Jednocześnie informujemy, że Mają Państwo prawo do dostępu do treści podanych danych osobowych i ich poprawiania za pośrednictwem Przedszkola. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa tj. ustawa z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Administrator przetwarza dane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust.1 lit.c RODO).Mają Państwo prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod.oswiata@interia.pl

Renata Rybka

(podpis dyrektora przedszkola)

Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola w okresie letnim

Wnoszę o przyjęcie dziecka do Przedszkola w Rudniku na lipiec 2020 r.

Przewidywany pobyt dziecka w przedszkolu w godzinach od ……… do ………

  1. Informacje o dziecku

Imię i nazwisko

 

Data urodzenia

 

PESEL

 

Adres zamieszkania

 
  1. Informacje o rodzicach/opiekunach

 

Dane matki/opiekunki

Dane ojca/opiekuna

Imię i nazwisko

   

Adres zamieszkania

   

Telefon kontaktowy

   

Miejsce pracy (pełna nazwa)

   

Telefon do zakładu pracy

   
  1. Dodatkowe informacje o dziecku

Ważne zdaniem rodziców:

  1. informacje zdrowotne…………………………………………………………………

  2. informacje o żywieniu ……………………………………………………………….

  3. inne informacje o dziecku……………………………………………………………

  1. Osoby upoważnione do odbioru dziecka

Lp.

Imię i nazwisko

Stopień pokrewieństwa

Nr dowodu osobistego

  1.  
     
  1.  
     
  1.  
     
  1. Zobowiązanie rodziców/opiekunów

Zobowiązuję się do:

  • przyprowadzania i odbierania dziecka osobiście lub przez upoważnione osoby w ustalonych przez przedszkole godzinach,

  • uiszczenia opłaty za pobyt w przedszkolu,

  • przestrzegania postanowień statutu placówki.

……………………………………

(miejscowość, data)

……………………..………….….…………………….

(czytelny podpis ojca/opiekuna, matki/opiekunki )

OŚWIADCZENIE

Niniejszym oświadczamy, że:

  1. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego jako rodzic/ opiekun prawny

wyrażam zgodę na pomiar temperatury ciała mojego dziecka

………………………………………………………………………………………………………

jeżeli zaistnieje taka konieczność, w przypadku wystąpienia niepokojących

objawów chorobowych.

…………………..podpisy rodziców /opiekunów



  1. Dziecko jest zdrowe i w domu nikt nie przebywa na kwarantannie lub w izolacji.





…………………..podpisy rodziców/opiekunów





  1. O zmianach dotyczących zdrowia dziecka i jego rodziny niezwłocznie poinformujemy dyrektora Przedszkola.

…………………..podpisy rodziców/opiekunów



  1. Pracujemy zawodowo, w miesiącu lipcu nie możemy zapewnić opieki naszemu dziecku i nie korzystamy z urlopu wypoczynkowego

…………………..podpisy rodziców/opiekunów



KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Administratorem danych osobowych podanych we wniosku jest Samorządowe Przedszkole w Rudniku. Jednocześnie informujemy, że Mają Państwo prawo do dostępu do treści podanych danych osobowych i ich poprawiania za pośrednictwem Przedszkola. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa tj. ustawa z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Administrator przetwarza dane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust.1 lit.c RODO).Mają Państwo prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod.oswiata@interia.pl

Nowy zegar wybija godziny dla Sławikowa

Dokładnie 25 lat temu – 3 czerwca 1995 r. – nasz Proboszcz Ksiądz Joachim Augustyniok przyjął z rąk księdza biskupa Święcenia Kapłańskie.

Z tej okazji – jako dar wdzięczności za lata posługi kapłańskiej – Proboszcz ufundował na rzecz naszej parafii nowy zegar wieżowy na kościele parafialnym w Sławikowie, składający się z trzech tarcz umieszczonych na ścianie północnej, południowej i zachodniej wieży świątyni.

Tarcze zegara wykonane zostały z czarnego aluminium, zaś wskazówki zegara ozdobiono 24 karatowym złotem. Zegar wyposażono w diodowe podświetlenie punktów godzinowych i wskazówek, dzięki którym zegar będzie widoczny także nocą. Centralny mechanizm zegarowy jest w pełni bezobsługowy – nie wymaga smarowania ani nastawiania. Jest odporny na działanie wiatru i oblodzenie wskazówek. Zegar posiada sterownik, który będzie automatycznie korygował czas na podstawie danych z naziemnego systemu radiowego. Ponadto możliwa będzie automatyczna zmiana czasu letniego na zimowy.

Montaż zegara wymagał zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. W uzasadnieniu pozwolenia konserwator zaznaczył, że: „w dostępnej literaturze potwierdzono, że otwory na wieży miały być w przeszłości przeznaczone do montażu tarcz i mechanizmów zegarowych”.

3 czerwca br. – w dniu Jubileuszu 25-lecia Święceń Kapłańskich – zegar zaczął odmierzać czas i kreślić nową historię naszej parafii…

Serdeczne BÓG ZAPŁAĆ za tak wielki dar serca!

 
 
 
Więcej informacji i zdjęć na stronie internetowej parafii:

http://www.slawikow.pl/Dar_dla_Parafii_z_okazji_Jubileuszu_25_lecia_Swiecen_Kaplanskich-725.html

 

Autor i foto: Parafia św. Jerzego w Sławikowie

Wspólne posiedzenie komisji

Zawiadamiam, że w dniu 09 czerwca 2020r. o godz. 15.00 odbędzie się wspólne posiedzenie komisji w Gminnym Centrum Informacji w Rudniku Komisji związków i porozumień komunalnych, mienia komunalnego i działalności gospodarczej, rolnictwa i ochrony środowiska oraz Komisji zdrowia, oświaty, kultury, opieki społecznej, prawa i porządku publicznego oraz ochrony przeciwpożarowej.

Tematy posiedzenia:

  1. Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2019.

  2. Sprawy bieżące.

Skip to content